Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 19 sierpnia 2012

Niedzica, Czorsztyn i Szczawnica

Ale kiedy Tatry się chowały, my nie próżnowaliśmy.... pojechaliśmy na całodniową wycieczkę. Pierwszy na trasie był zamek w Niedzicy.  Po zwiedzeniu zamku, zobaczyliśmy, że drugi zamek jest po drugiej stronie jeziora, więc niedaleko i również go odwiedziliśmy. Czorsztyn, jest bardziej zaniedbanym zabytkiem, ale również godnym polecenia, choćby ze względu na widoki.
A jak już byliśmy na wycieczce to na mapie zobaczyłam, że Szczawnica jest rzut beretem:) Więc tam też dojechaliśmy, na obiad, do pijalni wód i żeby wjechać na Palenicę, no i tam są fantastyczne widoki:)
Dziś będzie duużo fotek:)

Niedzica

Czorsztyn

Szczawnica

Uwielbiamy mieszkać w jednym miejscu i zwiedzać wszystko dookoła na zasadzie jednodniowych wycieczek, bardzo się sprawdza u nas taki sposób spędzania wakacji.