Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

poniedziałek, 20 sierpnia 2012

Bransoletka srebrzysto-szara

Jeszcze przed wakacjami w czwartek po południu przyszła  nowa dostawa toho i od razu wzięłam się do pracy. W dwie godzinki powstała kolejna bransoletka:)

Toho round 08 kolory: Silver Lined Frosted  Crystal oraz  Silver Lined Frosted Black Diamond, czyli srebrzysto biały i srebrzysto szary. Długość: 20 cm.





Sprezentowałam mamie :)

2 komentarze:

  1. Bardzo subtelna:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletka robi wrażenie
    A ja ciągle zapominam wysłać zdjęcie na konkurs

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń