Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

wtorek, 28 sierpnia 2012

Naszyjnik z Tile

Ze 2-3 miesiące temu kupiłam BEADWORK w Empiku, sporo mnie tam zaciekawiło, a na okładce była bransoletka z kwadratowych koralików Tile. A potem jakoś tak się układało, że przypadkiem trafiałam na tutoriale z nimi i różne schematy, aż nawet przypadkiem znalazłam je w sklepie internetowym przy okazji składania zamówienia. Skusiłam się, bardzo mnie ucieszyły gdy przyszły i prawie od razu miałam wenę...

Oto naszyjnik : Tile 6 mm apollo gold oraz toho round 08 silver-lined milky peach.
Naszyjnik ma 42 cm długości i jest dwustronny, pierwsza strona jest w kolorze starego złota, metaliczna; a druga strona połyskująca i brzoskwiniowa.




Czekam na propozycje nazwy tego naszyjnika, mile widziane  puszczenie wodzy fantazji...

5 komentarzy:

  1. Ja bym go już do kolii zaliczyła ;) - czarujący wprost:)! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej
    Pierwszy raz widzę coś takiego
    Naszyjnik bardzo mi się podoba
    Gdyby był wielokolorowy możnaby go nazwać mozaika

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Odnosząc się do tego co napisała Lady, mogłabyś fantazyjne wzory/obrazki tworzyć:)
    Naszyjnik jest super :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. naszyjnik świetny:)nie wiem czemu mi się z tabliczką czekolady skojarzył:)

    OdpowiedzUsuń