Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

środa, 6 kwietnia 2016

W ramy bransoletki złapałam motyle - bransoletka peyote

Chyba miałam intuicję, ponieważ kilka dni temu uszyłam bransoletkę wg własnego wzoru, która dla mnie wygląda jak złapane motyle w ramy bransoletki. Intuicja mnie nie zawiodła, bo Kreatywny Kufer własnie ogłosił wyzwanie na motyw MOTYL. Z nadzieją zgłaszam więc tą bransoletkę do konkursu.















Ale choć jestem pewna, że koleżanki rękodzielniczki od razu dostrzegą owe motyle, to wcale nie jest to takie oczywiste dla osób nie zajmujących się rękodziełem... sprawdziłam na dwóch osobach, że nie widzą motyli od pierwszego spojrzenia... dopiero po chwili przyznają, że faktycznie widać ten motyw...
Cóż...pozostaje mi zapytać czytelników: czy widzicie motyle od razu? a może, dobrze, ze napisałam jaki motyw umieściłam we wzorze?

Dodane 12 czerwca 2016 : Bardzo mi miło powiadomić, że moja praca została doceniona i otrzymałam wyróżnienie w wyzwaniu w Kreatywnym Kufrze. Czuję się zaszczycona;-))


21 komentarzy:

  1. Przepiękny wzór taki lekki. Kolory idealnie pasują. Świetna robota :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Idealnie wstrzeliłaś się ta bransoletką w wyzwanie, życzę wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasiu ,piękny motyw motyli :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny motyl:) I do tego nie odfrunie z nadgarstka:)
    Pozdrawiam serdecznie:0

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ wiosennie :) I piękna kolorystyka, super.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemne dla mnie kolory , powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, mnie ostatnio bardzo ciągnie do niebieskiego, choć wcześniej tego nie miałam... pozdrawiam

      Usuń
  8. Motyle widzę od razu, ale jestem rękodzielnikiem. :)
    Piękna bransoletka, zawsze podziwiałam tą technikę ale jakoś nie ciągnie mnie na razie żeby się za nią zabrać. Więc na razie tylko podziwiam.
    I muszę to przyznać - wspaniały wzór :D
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Przymierzam się do nauki pejota, mam nadziję, ze nie jest trudny, ale patrząc na pięknego motyla to chyba nie jest łatwo taki wzór zrobić...

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna bransoletka. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń