Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 5 sierpnia 2012

Pascal v Okrasa

A teraz pełne zaskoczenie i wielka zmiana tematu:)) Czyli nie samymi koralikami człowiek żyje;-))


Czy zauważyliście reklamy w radio i Tv o pojedynku Pascala i Okrasy pod szyldem Lidla? TU znajdziecie szczegóły i przepisy

No, mi  nie umknęło to uwadze, w sobotę wypróbowałam przepis Pascala, a w niedzielę Okrasy... and...
Obaj wykorzystywali dwa takie same składniki, salami Chorizo i ser Manchego, ale jednak wyszły zupełnie inne potrawy, obie smaczne. Ale  zgodnie z mężem, Moim Nadwornym Kucharzem, zdecydowaliśmy, że tą rundę zdecydowanie wygrywa....
...... KAROL  OKRASA!!!


Polecam Wam pobawić się z tymi fajnymi przepisami i wprowadzić do kuchni element zabawy i nowe smaki:))

2 komentarze: