Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

wtorek, 28 sierpnia 2012

Zgłoszenie do Kreatywnego Kufra

Zakochałam się w trójkątach, szybko je robię, a efektowny pierścionek jest gotowy. No ale do pierscionka fajnie byłoby mieć bransoletkę - pomyślałam.  I poszłam na całość, czyli puściłam wodze fantazji i stworzyłam autorski pomysł na bransoletkę.
Użyłam pięknych dwóch kolorów, których połączenie dało fantastyczny efekt: toho round 08 silver-lined frosted teal (zielono- niebieski - albo głębia oceanu) oraz silver-lined frosted dark topaz (słonecznie złote).
Zapięcie typu toogle, długość 18 cm.

Oto moja głębia oceanu oraz słońce zawarte w bransoletce i pierścionku:) 
komplet zgłaszam do konkursu Kreatywnego Kufra - wyzwanie tematyczne: style - Tribal











6 komentarzy:

  1. Bransoletka bardzo pomysłowa. Dziewczyno skąd Ty czerpiesz takie pomysły ??? Z głowy ???
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się:) bardzo Ci dziękuję:) czuję dreszcze, bo jakoś spodobał mi się temat konkursu i ręce same pracują, głowa przy tym odpoczywa:)

      Usuń
  2. komplet jest świetny! połączone trójkąty w bransoletce dają niebanalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransoletka i pierścionek są świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny komplet:) powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń