Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

poniedziałek, 21 maja 2012

Pierścionki na bazie

W zeszłym tygodniu zamówiłam różne bazy do pierścionków i dziś przyszły. Z niecierpliwością siadłam by jakoś umieścić na nich przygotowane topy ( a to było wyzwanie, bo nie wiedziałam jak się za to zabrać), między innymi pokazywaną wcześniej SAMBĘ.
Biało niebieski powstał przy okazji uczenia córki jak się to robi...jest wystawiony na artillo.pl, banerek z prawej strony. Brązowa Samba znalazła już właścicielkę, po minie było widać jaka jest szczęśliwa;-) Dla takich chwil tworzę, by uszczęśliwiać innych;-)










2 komentarze:

  1. Pierścionki prześliczne. Dajesz czadu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jesteś mistrzynią w bransoletkach, w naszyjnikach....też chcę być w czyms dobra;-) miłego dnia

      Usuń