Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

sobota, 19 maja 2012

Nowe pierścionki


Mierzę się nadal z pierścionkami, jedne wychodzą lepiej, drugie niestety gorzej. Powodem dla których niektóre nie wychodzą to zły dobór koralików niż w schemacie. Ale taka jestem ... niepokorna, że trudno mi trzymać się dokładnie schematu, jednak później okazuje się, że inaczej nie wyjdzie jak trzeba.
Ostatni pierścionek, jeszcze nie jest skończony, bo czekam na metalowe bazy do pierścionków. Ale już chciałam się nim pochwalić, bo w końcu udało mi się zrobić dokładnie wg. wzoru SAMBY.
I jak się Wam podoba?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz