Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

czwartek, 24 maja 2012

Hexagon - zawieszki

Przeglądając YouTube w poszukiwaniu natchnienia znalazłam taki Tutorial i postanowiłam spróbować sił w haxagonie, czyli sześciokącie. Oczywiście jestem niepokorna dusza i nie do końca jak zwykle trzymam się schematu...  Ale sami oceńcie jak mi poszło....niecierpliwie czekam na komentarze.




2 komentarze:

  1. Super, ale ostatni jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podoba, zapraszam do mojego sklepu na artillo, jest tam do nabycia, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń