Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

poniedziałek, 3 lipca 2017

Krzyż z koralików

Ostatnio znalazłam sobie dużo innych zajęć i koralikowanie znowu poszło w odstawkę... przykro mi, że zawodzę odwiedzających mnie czytelników. Ale w tej chwili moja pasja do ogrodu zdecydowanie wygrywa. 

Wykorzystując tutorial opublikowany w Beading Polska nr 6/2014 uszyłam taki oto krzyż. 











10 komentarzy:

  1. Śliczny. Mój pierwszy niestety nie wyszedł taki idealny i musiałam trochę improwizować, ale z kolejnymi poszło mi już znacznie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wzór faktycznie nie powinien być za trudny bo łatwo się zniechęcić... pozdrawiam

      Usuń
  2. Kasiu, bardzo gustowny! Powinnaś koniecznie wypróbować inne wzory autorstwa Eridhan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przymierzam się do innych wzorów...

      Usuń
  3. Piękny!!! Marzę by spróbować tej sztuki. Czytam ,oglądam, przygotowuję się. W końcu zacznę. obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pasja, coś co daje siłę i energię i radość. Czy warto zwlekać?

      Usuń
  4. Eh żebym i ja w końcu się nauczyła robić takie piękne rzeczy...ale przede mną jeszcze długa droga...obserwuję, podziwiam i czekam na kolejne Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdej pasjonatce potrzeba dużo czasu by osiągnąć mistrzostwo, więc by się znaleźć na tej drodze do mistrzostwa trzeba postawić pierwszy krok ! Powodzenia

      Usuń