Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

poniedziałek, 3 lipca 2017

Krzyż z koralików

Ostatnio znalazłam sobie dużo innych zajęć i koralikowanie znowu poszło w odstawkę... przykro mi, że zawodzę odwiedzających mnie czytelników. Ale w tej chwili moja pasja do ogrodu zdecydowanie wygrywa. 

Wykorzystując tutorial opublikowany w Beading Polska nr 6/2014 uszyłam taki oto krzyż. 











13 komentarzy:

  1. Kasiu, bardzo gustowny! Powinnaś koniecznie wypróbować inne wzory autorstwa Eridhan.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, przymierzam się do innych wzorów...

      Usuń
  2. Piękny!!! Marzę by spróbować tej sztuki. Czytam ,oglądam, przygotowuję się. W końcu zacznę. obiecuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest pasja, coś co daje siłę i energię i radość. Czy warto zwlekać?

      Usuń
  3. Eh żebym i ja w końcu się nauczyła robić takie piękne rzeczy...ale przede mną jeszcze długa droga...obserwuję, podziwiam i czekam na kolejne Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdej pasjonatce potrzeba dużo czasu by osiągnąć mistrzostwo, więc by się znaleźć na tej drodze do mistrzostwa trzeba postawić pierwszy krok ! Powodzenia

      Usuń
  4. Dziękuję. Wzór faktycznie nie powinien być za trudny bo łatwo się zniechęcić... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tym ogrodem całkowicie rozumiem :) Krzyż przepiękny, nosiłabym :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda,że ucichłaś i nic nie wnosisz nowego na bloga, trudno dzieła powstają w trudach.
    Skoro już jutro świeta życzę radosnych, spokojnych w zdrowiu.
    Mam nadzieję,że patrząc na ładny ogród choś w brzydkiej zimie nie za bardzo coś efektownego wydłubiesz i nas zaskoczysz takim łał pozdrawiam świątecznie Bożena N,

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń