Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

czwartek, 4 maja 2017

Klasyczna elegancja

Pewne kolory nie wychodzą z kanonu elegancji i klasyki. Ale jak sobie zdałam sprawę, ja ich prawie wcale nie używam do tworzenia biżuterii. Postanowiłam to naprawić i sięgnęłam po biały, czarny, złoty i czerwony. Ostatnio zrobiłam porządki w szafie, licząc że zmienię garderobę na wiosenną, znalazłam sporo czarnych ubrań (nie wiem skąd, bo to nie mój kolor). Coś klasycznego w sam raz będzie pasowało do większości czarnych bluzek, bo je po prostu ożywi.
A oto jaki komplet mi powstał, dopowiem tylko, że moim stałym zwyczajem wisiorek jest dwustronny;-)

                       


                      

                     

                     

                     

Ciekawa jestem Waszych opinii i pierwszych wrażeń, pozdrawiam serdecznie

9 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł i ciekawe połączenie kolorów.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie iluveart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Komplet śliczny, ale ja najbardziej zapatrzyłam się na wisiorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie powiem, że wisiorek także mi podoba się najbardziej;-) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Gratulacje za publikacje w czasopismie o czym wspomniałaś.
    Fajnie to wygląda i choć nie zakupiłam czasopisma to się napatrzyłam napodziwiałam bo i tak już nie mam takich możliwości zrobienia takich cudeniek, pozdrawiam Bozena

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplet!!!! Kolory są klasyczne,więc na pewno będzie służył właścicielce długo.Pozdrawiam !!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń