Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

piątek, 15 czerwca 2012

Twin - pierwsze podejście

Znalazłam kiedyś króciutki filmik na YouTube z koralikami  typu twin, kilka bransoletek, a ja siedziałam urzeczona  i nie mogłam się napatrzeć... no więc dawaj szukać w sklepach takich twin'sów, bo ja to  MUSZĘ MIEĆ! hihihiiihi Kilka dni później byłam jeszcze szczęśliwsza, czekałam już na zamówione koraliki, ale znalazłam schematy z tego filmiku w PDF, więc jak ktoś ma ochotę przyłączyć się do fanów Twins to droga otwarta, spory wybór koralików jest TU.
A oto moje pierwsze  srebrne kolczyki i złota bransoletka z Twins:


Bransoletkę zrobiłam na magnetycznym zapięciu, moim faworycie ostatnim, no i jak to ja -  coś dodałam od siebie;-)






Jak Wam się podoba?
Ja bardzo lubię wzory uniwersalne, delikatne i eleganckie...

2 komentarze:

  1. kolczyki są cudne:) chętnie bym nosiła:)bransoletka zresztą też:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo:) to miłe uczucie jak coś, co sama zrobiłam tak się podoba:)

      Usuń