Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

czwartek, 14 czerwca 2012

Codzienny komplecik

Podglądając blog Moniśki poczułam się zainspirowana jej kolczykami  TU do stworzenia własnego kompleciku: kolczyki i bransoletka.  po raz pierwszy do bransoletki użyłam magnetycznego zapięcia. Znacznie ułatwia samodzielne zapięcie, ale jednak jest dość delikatne w moim odczuciu, czyli łatwo niepostrzeżenie zgubić bransoletkę. Pomyślałam, że pewnym rozwiązaniem jest podpięcie łańcuszka, który w razie samoczynnego odpięcia się magnesu utrzyma bransoletkę na ręce. Zastosuję to  rozwiązanie następnym razem.



4 komentarze:

  1. śliczny komplecik, ja bym się bała nosić naszyjnik czy bransoletkę z magnetycznym zapięciem, ale może dlatego, że jeszcze takich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie zapięcie to duża wygoda przy samodzielnym zakładaniu bransoletki, ale jak napisałam, można się zabezpieczyć łańcuszkiem. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Coś czuję, ze niebieski to twój ulubiony kolor:)

      Usuń