Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

czwartek, 7 czerwca 2012

Konkurs "Moje zaplecze"

Do pewnego czasu przechowywałam swoje koraliki w jednej szufladzie, a biżuterię w drugiej. A odkąd przynajmniej raz w tygodniu zamawiam kolejne koraliki to towaru bardzo mi przybyło, a co za tym idzie robił się mi bałagan.... Jednym słowem ciągle czegoś szukałam w przepastnym pudełku i więcej czasu traciłam na przeglądaniu i porządkowaniu niż na praktycznej pracy. To mnie zaczęło denerwować, dlatego pojechałam do Leroy Merlin i zakupiłam pudełka na dziele metalowym,  a potem....torebeczki strunowe zniknęły na rzecz przegródek, wtedy nastąpił ład i porządek. Chociaż nadal szafka moich marzeń pozostaje w strefie marzeń...
Porządek trwał aż do następnej dostawy, kiedy okazało się, że organizerów mam za mało...

 Wpadłam także na pomysł  przeprowadzenia konkursu, na wzór zabaw na blogach kosmetycznych "pokaż co masz w torebce"...
W przypadku pasjonatek rękodzieła chodzi o pokazanie swojego "Zaplecza".
Zależy mi na przysłaniu zdjęcia na mojego maila miejsca w którym realizujecie swoją pasję. Miejsce rozumiane szeroko, czyli dosłownie: np biurko z półproduktami, albo podobnie jak na moim zdjęciu sposób zorganizowania sobie półproduktów. Ciekawa jestem czy tworzycie w kompletnym nieładzie, czy macie jakieś sposoby na zachowanie ładu przechowując swoje półprodukty i prace. Tylko proszę nie ściemniać, zdjęcia mają być rzeczywiste!!
Zasady konkursu :
1) przysłać zdjęcie "Moje Zaplecze" na maila perla30@gmail.com  do 16.06.2012.
2) zdjęcie musi być podpisane swoim nickiem, mile widziany adres bloga
.
3) dodać się do osób obserwujących mojego bloga oraz skomentować pod spodem.
4) zamieścić podlinkowany banerek u siebie na blogu.



Nadesłane zdjęcia opublikuję w niedzielę 17.06.2012.
Zapraszam do wspólnej zabawy.

Oczywiście jak to w konkursach bywa, przewiduję także nagrody!!!
Trzy wylosowane pasjonatki, które przyślą zdjęcie Swojego Zaplecza dostaną ode mnie pierścionek cały  z koralików (do uzgodnienia w  mailu)
Na przykład takie:



8 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa zabawa.. choć czasu mało..
    no ale mój nieład artystyczny z niczym się nie równa.. ale spróbuje.
    Dziękuje za zaproszeni i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za zaproszenie do zabawy:) z chęcią się przyłączę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nagrody są super. Konkurs fajny

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł. Chętnie coś podeślę. U mnie to różnie bywa, ale raczej to porządku nie ma. Dzięki za zaproszenie

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu oraz za zaproszenie do zabawy - ciekawy pomysł!u mnie jest notoryczne sprzątanie bo staram się zmieścić w 2 pudłach, ale dzięki temu mogę raz na jakiś czas poprzeglądać swoje błyskotki pod pozorem porządków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za odwiedzinki i miłe zaproszenie, ale ja nie mam swojego miesca. Przekładam się ze wszystkim z kata w kąt i oczywiście nosze się z zamiarem uporządkowania, ale na razie zamiar jest to mglisty. Więc nie odważę się pokazać mojego bałaganu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs jest po to by niejako wyjść z cienia, nie ty jedna masz bałagan, zrób sobie zdjęcie przy pracy i weź udział, zachęcam.

      Usuń