Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 17 czerwca 2012

Konkurs zakończony

Wczoraj upłynął termin nadsyłania zdjęć zrobionych swojemu Zapleczu rękodzielniczemu. 
Niestety odważnych kobiet było mało... zaledwie cztery... 
Zgodnie z obietnicą zdjęcia publikuję oraz bez losowania bo postanowiłam nagrodzić wszystkie cztery osoby - wyślę wybrane Nagrody, czyli pierścionki Laury w wybranych kolorach.
Swoim Zapleczem podzieliła się z nami Majalena z http://majalena.blogspot.com/



oraz Eve-Jank z
http://evejank.blogspot.com/, która pokazała nam swój balkonowy raj, gdzie przy dobrej pogodzie sobie siedzi i szydełkuje. W pudełkach przechowuje włóczki.




 Uczestniczkom dziękuję za udział w konkursie oraz za odwagę. Czekam na kontakt mailowy : perla30@gmail.com

4 komentarze:

  1. Ciesz się, że wygrałam i bardzo dziękuje za konkurs. Dzięki za ten wpis :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i już nie mogę się doczekać mojego pierwszego pierścionka koralikowego:) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za nagrodę i już z niecierpliwością czekam na pierścionek:) pozdrawiam i gratuluję pozostałym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziekuje.. pierscionek jest cudowny..
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń