Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

środa, 25 czerwca 2014

Komplecik z tutorialowym bonusem

Usiadłam od razu z zamiarem, że tym razem postaram się zrobić komplet. Bo się lepiej nosi, bo lepiej wygląda, bo dobry na prezent. Na szczęście udało się. Najpierw uplotłam wisiorek, a po chwili parę kolczyków. 



Dokumentowałam powstawanie wisiorka etapami,
więc w ramach małego tutorialu umieszczam zdjęcia;-) rivoli 14 mm











 





Nauczyłam się przy okazji ważnej rzeczy... Chciałam mocno wyeksponować radosną i słoneczną barwę rivoli, dlatego zastosowałam czarne matowe toho 11o, dla kontrastu.
 Ale efekt jest zupełnie odwrotny od zamierzonego bowiem czarne maty zabierają światło, stanowią barierę,  dlatego rivoli nie błyszczy się tak pięknie jakby mógł gdyby tego światła wpadało do jego środka więcej.
Dzielę się tym, bo można oczywiście uniknąć mojego błędu i zastosować inne koraliki;-)

2 komentarze:

  1. Kasiu - piękny komplet :) Moim zdaniem te czarne Toho stanowią idealną ramę dla tego bursztynowego Rivoli

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki za tutorial! Wisiorek jest piękny :) Jak tylko zobaczyłam zdjęcia krok po kroku, to zaraz zaczęłam wyplatać :) Użyłam SD i Toho 11o, więc wyszedł mi koszyczek na rivoli 18mm :P Ty chyba robiłaś Toho 15o?
    Jak wrzucę zdjęcie na bloga, to oczywiście dam linka do Ciebie :)
    Robisz piękne rzeczy! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń