Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

sobota, 28 czerwca 2014

Jak przechowywać biżuterię? .. inspiracje

Lubię oglądać swoją biżuterię... mam do niej słabość, no cóż... dlatego od dawna myślałam jak przechowywać biżuterię i ładnie ją wyeksponować...
Przeglądałam internet poszukując inspiracji i znalazłam kilka fajnych pomysłów...
(źródło fotek  internet)





Te drzewka mi się naprawdę podobają, ale niestety chyba poprzez swój nieporządkowany wygląd szybko by mnie ich widok zmęczył;-) Dlatego wykorzystałam pewien (drukowany na płótnie) obraz, który mi się odrobinę znudził, obiłam ramę materiałem  i gotowe. Przerobienie obrazu w tablicę na kolczyki zajęło nam kwadransik;-) I tym sposobem, mam wszystko na wierzchu i pod ręką , no i jako takim porządku;-) między łóżkiem a szafą;-)



2 komentarze: