Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

piątek, 11 października 2013

Prawie 200 postów...

Licznik moich postów wskazuje jasno, że niewiele dzieli mnie od 200 notek!
Taką okazję chcę uczcić wraz z Wami (tymbardziej, że liczba obserwatorów i komentarzy wciąż rośnie).
Ostatni konkurs nie cieszył się zbyt wielkim powodzeniem, dobrze jednak że nie był zupełną klapą... Więc pewnie konkurs odpada...
Jeszcze nie robiłam Candy... Ale na wyniki czeka się zbyt długo, jak na moją cierpliwość...(no i ja nic nie dostanę..)
Wyznań, wyliczanek, poleceń, spowiedzi publicznych jakoś nie rozumiem, więc niechętnie...
W sumie najbardziej cieszą mnie wymianki... Ale skoro mam już tak liczną rzeszę czytelniczek to wypada się zapytać, co wolą, prawda?!
Jak chciałybyście uczcić ze mną 200 postów?

4 komentarze:

  1. Ja jestem za rozdaniem bo robisz pięne rzeczy, z chęcią wezmę udział:) I oczywiście gratuluję takiej liczby postów i życzę jeszcze dużo dużo więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. No kochana gratuluję :) A co do pytania to ja osobiście wolę wymianki choć w sumie konkurs też mógłby być bo akurat teraz mam trochę wolnego czasu więc mogłabym spróbować swoich sił. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Katinko robisz piękne rzeczy, więc myślę, że byłoby wielu chętnych do Twojego candy.
    Ale Ty wówczas nie dostałabyś prezentu, a to ma być Twoje święto (200 postów).
    Wymianka jest fajnym pomysłem, każdy poczuje się obdarowany. Może coś dołóż do tego pomysłu i będzie jeszcze inaczej niż zwykle
    Jestem ciekawa, co nam zaproponujesz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Umawiamy się na dzień i godzinę i razem wypijamy szampana :)
    A może wymianka? Każdy coś dostanie i (mam nadzieję), każdy będzie zadowolony.

    OdpowiedzUsuń