Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

środa, 11 lipca 2012

Bransoletka seledynowa

Zrobiłam sobie tydzień przerwy w rękodziele, bo upały mnie wykańczały... 
Choć od koralików nie uciekłam tak do końca... przeglądałam mnóstwo sklepów z koralikami i ćwiczyłam silna wolę, bo nic nie zamówiłam.... bardzo to do mnie niepodobne... Postanowiłam sobie najpierw wykorzystać to co mam, tak więc wróciłam do seledynowego i uplotłam sobie uroczą bransoletkę.
Tak, dla siebie, bo ostatnio o sobie chyba zapomniałam...



2 komentarze:

  1. Ja mam chyba słabą wolę, nie potrafię się oprzeć pokusie kupna koralików i innych świecidełek...
    śliczna bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się ciężko opanować żeby czegoś nie zamówić...:) piękna bransoletka:)

    OdpowiedzUsuń