Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

środa, 23 października 2013

Kamea

Podczas ostatniego zamówienie kupiłam kameę, obawiałam się trochę, czy sobie poradzę z opleceniem jej, bo jest mała. Ale dałam radę i jestem z siebie zadowolona. 







Ostatnie 2 dni, żeby zapisać się na Wisiorkową Wymiankę, serdecznie zapraszam, bo na razie mało nas;-)

3 komentarze:

  1. Hej,Bardzo ladnie wyszla kamea-jest niezwykle 'powazna' i elegancka.
    -Usciski-
    -Halinka-

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobne i już kilka razy podchodziłam do ich oplecenia. Bez efektów niestety:/
    Może Pani przykładem w końcu się zmobilizuję, bo efekty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli nie udaje się ze względu na mały rozmiar to spróbuj coś większego opleść. Albo zrobić angle raw dookola kaboszonu i dopiero peyotem wykończyć. Powodzenia

      Usuń