Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

poniedziałek, 28 października 2013

Komplecik

Pamiętacie jak pokazywałam połączone trzy rivoli i pytałam co z nich zrobić? Nawet zaczęłam robić naszyjnik, ale nie byłam z niego zadowolona. Niby zamysł był fajny, ale nie umiałam tego naszyjnika dokończyć. Patrzyłam na te piękne kryształki z poczuciem winy, że nie umiem ich dokończyć, albo one na mnie zerkały z wyrzutem. W każdym razie poprułam to, co miałam i w ekspresowym tempie powstał taki oto komplecik.
Uważam, że to była dobra decyzja. A jak Wy go odbieracie?






 





4 komentarze:

  1. ślicznie i delikatnie.....super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet. Pięknie się prezentuje :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na modelce wyglądają super :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej dobry wybór, komplet wygląda przecudownie, nie mogę się napatrzeć:)

    OdpowiedzUsuń