Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

piątek, 7 czerwca 2013

Urlop

Za parę godzin zaczynam urlop... Dość niezaplanowany... Nieoczekiwany.... No i mam problem... Nie wiem co z tym czasem począć?!
 Co robić przez dwa tygodnie w domu, kiedy reszta rodziny ma swoje zaplanowane zajęcia? Nie mam planów, by gdzieś pojechać, no bo jak to tak samej...?

Może macie jakieś propozycje, co można robić podczas urlopu w domu? Okna mam pomyte, dom w miarę ogarnięty, więc w sprzątanie nie chcę się wrobić... Proszę o ciekawe oferty... Mogà być nawet w formie tutoriali... Zobaczymy co da się zrobić ;-))
Pozdrawiam serdecznie

7 komentarzy:

  1. Ja proponuję michę truskawek i kanapę:) do tego obejrzeć zaległe filmy, przeczytać książki albo nadrobić zaległości towarzyskie i zaprosić koleżanki, na truskawki oczywiście. Jednym słowem zrobić coś dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, truskawki jeszcze słońca potrzebują, bo na razie są mało słodkie, prawda?

      Usuń
  2. Koniecznie zrób coś dla siebie - zacznij od fryzjera i kosmetyczki, a potem możesz już tylko się lenić ile wlezie :))) A jak Ci się znudzi, to zrób to na co masz ochotę, a nie masz nigdy czasu. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fryzjer to dobry pomysł! A do kosmetyczki nie chodzę, bo u nas strasznie drogo... Jeszcze na tyle nie zarabiam, ratuję się maseczkami w saszetkach, za to dość regularnie. Uwielbiam glinki! Więc nie odczuję tego jako czegoś wyjątkowego... Bo to rutyna dbania o siebie... Dobra rutyna! No pomyślcie jak jeszcze mozna poszaleć?

      Usuń
  3. O ja wiem! Upiecz sobie rogaliczki wg przepisu mojej mamy! Są przepyszne i super je się robi. W sensie zakręca :D:D Kupa przy tym zabawy. Jak jesteś zainteresowana to Ci wyślę na maila przepis. A jakie smaczne! Ba za mało powiedziane :) Potem rower! Rower to cudowny przyrząd, nie dość że w ten sposób można zrobić sobie niezłą wycieczkę, to przy takim wysiłku rogaliczki będą smakowały jeszcze bardziej :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to co? Jasne, że koralikować. Znalazłam cudny schemat na kolię. Jeszcze się za nią nie zabrałam ale może ty? http://mmodnaya.ru/post161147069/ Powadzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kobieto, żarty na bok, jestem lata świetlne za Tobą... nie dałabym rady takiej kolii zrobić, choc przyznaje jest cudowna!
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń