Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

wtorek, 11 września 2012

Różowe perełki - naszyjnik

W sobotę urządziłam sobie i domownikom wielkie gotowanie, po części sama sobie narzuciłam sporo, ale domownicy namówili mnie do wekowania i wykorzystywania darów natury. Jednym słowem miałam 8 h dniówkę w kuchni. Dlatego w niedzielę powiedziałam, że nic nie robię. Ale po takiej aktywności nie mogłam usiedzieć w miejscu bez zajętych rąk, dlatego powstało kilka naszyjników;-) Nie są to dzieła sztuki, ale mam nadzieję będą cieszyć oko przyszłe właścicielki.
Niniejszym zaczynamy tydzień naszyjnikowy, bo swoje prace będę dawkować po trochu:-)



3 komentarze: