Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 21 czerwca 2015

Kolejne bransoletki

Paski dają duże możliwości i ciekawe efekty, więc jeszcze mi się nie znudziły. Robię różne kombinacje kolorystyczne i widzę po oczach koleżanek i znajomych, że im też się podobają;-)
Ciekawe, czy Wy też macie swoją ulubioną wersję kolorystyczną?






Niebieska tak się spodobała, że nie zdążyła na własną sesję fotograficzną;-)
(Zdjęcie już na właścicielce)

 




5 komentarzy:

  1. Wszystkie wersje kolorystyczne są świetne. Sama nie wiedziałabym, którą wybrać :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja lubię takie paseczkowe wzory, zawsze fajnie wyglądają, a już w ogóle w tak fajnym zestawieniu kolorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne, zbliżone kolory pierwszej sprawiają, że zamiast pasków ma się wrażenie, że to jakaś oryginalna, ciekawa faktura

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza wersja kolorystyczna urzekła mnie najbardziej :)
    PS Zaglądam do Ciebie nie bez przyczyny. Wyszukuję twórczych blogów i zapraszam je do grupy, którą prowadzę na facebooku. Bardzo chętnie zobaczyłabym Cię tam z nami. Jest to grupa tak samo dla Twórców, jak i dla Czytelników, atmosfera jest naprawdę cudowna, można podyskutować na twórcze tematy, jest wiele ciekawych konkursów, link party itd. Słowem brakuje tylko Ciebie Odnośnik do grupy: https://www.facebook.com/groups/blogiDIY/

    OdpowiedzUsuń