Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 7 czerwca 2015

Starfish czyli rozgwiazda w 3D


Zabrałam się za gwiazdkę, mimo że na nie nie sezon w tym momencie, ale bardzo chciałam spróbować swoich sił w takich figurach 3D.  Szyłam według Tutorial 1 , przy okazji dzisiejszego wpisu znalazłam jeszcze inny : Tutorial 2

Nie wyszło równo zszycie kolejnych części gwiazdki, widocznie gdzieś zapominałam jakiegoś drobnego kroku i potem miało to konsekwencje na zszycie końcowe. Między innymi dlatego nie lubię, kiedy figura wymaga zszywania z kilku części...
Ale zadania się podjęłam i dokończyłam, więc mimo niedoskonałości jestem z siebie dumna;-) Bo przecież to, co nie wyszło mogę kiedyś tam zamaskować jakimś ozdobnym koralikiem i już;-))




4 komentarze:

  1. Śliczna, narobiłaś mi ochoty na takie maleństwo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna, choć nie sezon do kluczy jako breloczek w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,może też kiedyś spróbuję :) zapraszam do oglądania na mojego bloga http://arseya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń