Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 29 marca 2015

Mała forma

Mała forma, czyli obrączki;-) 
Ostatnio, komu nie pokażę wzorek w ukośnik, to jest zachwyt... wydawało mi się, że to jest takie proste, że nie trzeba nikomu tłumaczyć jak się wykonuje ten wzorek. Ale dostaję o to pytania, więc tłumaczę...
Dobieramy parzystą liczbę koralików, na przykładzie obrączek 8 koralików 11o po dwa danego koloru (najpierw koralik stoper, czyli koralik przez który przewlekamy nitkę, aby praca nam się nie ruszała, a potem go zdejmujemy), gdy chcemy zrobić drugi rząd, to dobieramy kolor koralika tego pierwszego zaraz za stoperem, a następnie dobieramy kolor koralika z którego wychodzi nitka. I już pojawi się nam ukos, a potem staramy się utrzymać wzór. 
Mam nadzieję, że to jest jasne;-) czasem dojście do wprawy będzie wymagało kilku prób;-)

 




Z okazji zbliżających się Świąt życzę wszystkim obserwatorom i czytelniczkom
Wesołych Świąt;-)

Dziękuję serdecznie za każdy pozostawiony komentarz i miłe słowo;-)

3 komentarze: