Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 1 marca 2015

Bransoletki w romby



Uszyłam bransoletkę w romby, tą czerwoną, a córka piszczy "jaki śliczny jest ten wzór!!". "Faktycznie" pomyślałam -  "ładnie wyszło". Powstała więc druga w romby, ale już odrobinę inna. Eksperymentuję ostatnio z kolorami, mam nadzieję, że to widać;-)









Bransoletkę niebieską zgłaszam do wyzwania  na blogu Pomorze craftuje "Żyj kolorowo 11"


pomorze-craftuje.blogspot.com

4 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :) Wszystkie.Podziwiam talent. Pozdrawiam

    >Zapraszam do mnie<

    OdpowiedzUsuń
  3. Praca nadaje się do wyzwania na Pomorskie Craftuje :) http://pomorze-craftuje.blogspot.com/2015/02/zyj-kolorowo-11-czy-to-juz-wiosna.html może warto wziąć udział? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne :) powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń