Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 18 sierpnia 2013

Po co mi kolejny pierścionek?!

Jeszcze nieraz zadam sobie to pytanie... myślę, że jeszcze wiele razy ono padnie, bo od pierścionka z koralików zaczęłam przygodę z beadingiem;-) 
I mam do nich ogromną słabość;-)
Pierścionki z użytymi koralikami typu bicone szczególnie na mnie dobrze działają... no i dziś taki sobie uplotłam;-) Wprawdzie użyłam zwykłych kryształków o kształcie bicone, no i 0,6 mm a może gdyby tak użyć 0,4 mm to wyszłoby zgrabniej... ale mi się podoba:) 
Warto też wypróbować różne kolory bicone, np każdy kwiatek w innym kolorze...

Tu znalazłam SCHEMAT, myślę, że każda początkująca nawet osoba sobie poradzi i po kwadransie będzie cieszyć oczka swoje i innych, polecam! Prawdę mówiąc schematów jest 3 i wszystkie super łatwe:)

 
 





2 komentarze:

  1. Jak to mówią 'od przybytku głowa nie boli', więc skoro masz do nich słabość i dobrze na Ciebie działają to pleć sobie pleć. Bardzo ładny więc nic dziwnego, że poprawił Ci nastrój.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierścionków nigdy dość! No i kolczyków może... W sumie biżuterii ogółem :D Śliczny pierścionek, musi się świetnie mienić w słońcu.

    OdpowiedzUsuń