Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

środa, 22 czerwca 2016

Bransoletka peyote Clarisa - beaded peyote bracelet


Widziałam podobne bransoletki w necie, choć nie dokładnie takie same. 
Moja jest kolejną realizacją połączenia różnych rozmiarów koralików, 
granatowych toho 11o i złotych toho 8o. Efekt wybrzuszenia jest naprawdę ciekawy i stwarza wrażenie niezwykłej elegancji. 
Hmm tylko jakie do tego będą pasowały kolczyki?
podpowiedzcie coś...





3 komentarze:

  1. Pięknie wyszła ,te wypukłości są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń