Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

poniedziałek, 25 listopada 2013

Wisiorki Słoneczka

Wprawdzie dziś było śliczne słońce w Warszawie, ale nie miałam okazji na spacer w słońcu... Za to w weekend hurtem uplotłam 3 wisiorki, a że miałam jednoznaczne skojarzenia, więc nazwałam je Słoneczka! 
Który Wam się podoba najbardziej? 
Może ktoś chce zrobić prezent sobie albo komuś bliskiemu na Mikołajki?





 


Wykorzystałam rivoli 18 mm, które znalazłam w kilku ciekawych dla mnie kolorach w nowym sklepie

http://image-arte.pl/


 http://image-arte.pl/

W sklepie jest ogromny wybór rivoli zarówno Swarovski jak i Preciosy, które są ciut tańsze od tych pierwszych, a druga ich zaleta to duża gama kolorystyczna. Obsługa w sklepie jest bardzo miła. A i koraliki toho i nici tam znajdziecie. Warto przejrzeć ofertę;-)


6 komentarzy:

  1. Cudne słoneczka, dzięki za namiary na ciekawy sklep!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aleś się rozwisiorkowała :)Chyba wymiana naszyjnikowa zostawiła Ci jakiegoś wirusa :P Moim faworytem jest różowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehehe, ze wszystkich wirusów ten może się do mnie spokojnie na długo przyczepić! Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Świetne wisiorki, w szczególności ten ostatni, ma fajne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne wisiorki, uwiódł mnie ten brązowy :)

    OdpowiedzUsuń