Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 28 kwietnia 2013

Kolejna codzienna bransoletka

Bardzo dobrze mi się nosi  bransoletki na drucie pamięciowym, wiec robię sobie kolejne jak tylko mam ochotę i czas... ta wyszła mi dość surowa, jak na mnie, czyli nie ma blasku i błyszczenia, ale uroku jej nie można odmówić.






A gdyby ktoś szukał inspiracji to zapraszam na GALERIĘ bransoletek (uwaga dużo zdjęć)


1 komentarz:

  1. Mimo prostej formy ciekawa wyszła :)

    Ale jakoś nie jestem nadal przekonana co do drutów pamięciowych. Owszem, łatwo się z nich robi biżuterię, ale jakoś tak chyba za szybko :P Ja jednak wolę posiedzieć i podłubać dłużej.

    OdpowiedzUsuń