Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

sobota, 18 stycznia 2014

Kolia

Pozazdrościłam pięknych kolii wystawionych dla WOŚP, więc uplotłam kolię dla siebie. Oczywiście nie można jej porównywać do dzieł wielu utalentowanych biżuteryjek. Ta kolia jest na moja miarę;-)
Obecnie przedstawia się tak:





Łańcuszek również uplotłam, ścieg znalazłam  TU


A tak prezentuje się na właścicielce;-)


Wprawdzie jestem zadowolona z kolii i z siebie to jednak dodałabym jakieś małe listki po bokach... tylko że nie robiłam do tej pory listków... znowu wyzwanie przede mną.... linki do listków mile widziane w komentarzach;-)

11 komentarzy:

  1. Piękna i delikatna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Slicznie. A tu masz piękne listeczki http://biser.info/node/372770

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie dobrałaś "łańcuszek" do kolii. Pasuje idealnie i nie odwraca uwagi od Swarków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna, ale jednak z błyskiem, który na pewno przykuje spojrzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna kolia. Efekt wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  6. tutki na listki na pewno są na forum beadingowym, znasz? i chyba były w plikach grupy na fb, a w grupie jesteś, prawda?

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu, właśnie wykorzystałam twój link do tutoriala na skręcany łańcuszek o czym oczywiście wspomniałam w poście.
    Dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń