Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

piątek, 26 lipca 2013

Bransoletka koloru pudrowego różu

Zachęcona szmaragdowa improwizacją następnego dnia siadłam znowu bez konkretnego wzoru do igły i koralików... 
Kupiłam na kadoro.pl toho multishape color mix bara rose, początkowo z zamiarem naszycia tych koralików na kołnierzyk bluzki, aby go tak jakoś udekorować, ale długo się nie mogłam za to zabrać, a kolor bardzo mi się podobał, więc powstała bransoletka. Celowo asymetryczna, miała sprawiać wrażenie koronki, udało się?




3 komentarze:

  1. Śliczny kolor. Jak nazywa się kolor tych koralików okrągłych, błyszczących? Tam widzę chyba dwa odcienie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam je w zestawie, nazwę zestawu podałam, ale nazw poszczególnych koralików nie znam.

      Usuń
  2. Bardzo fajna, przyjemy dla oka kolor :)

    OdpowiedzUsuń