Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

wtorek, 28 lutego 2017

Szara Eminencja

Witajcie,
Dziś przedstawiam Wam, moją dumę, Szarą Eminencję.
Jak to u mnie często bywa, coś tam sobie szyłam, ale bez wyraźnego celu. Jeśli się nie mylę, to chyba koralik, dla którego szyłam ten koszyczek, pewnie by się w nim utopił... więc wyszukałam większe oczko, ale było owalne....Kłopoty w oplataniu się piętrzą, same rozumiecie... No wcale się to dobrze nie chce ułożyć, dopasować i tuż przed zarzuceniem tej pracy w kąt.... Napięcie rośnie.... zaczęłam dodawać naprzemiennie koraliki toho round 8o i 11o w jednym rzędzie (zbliżenie na zdjęciu). O dziwo dwa takie rzędy wystarczyły, by wszystko do siebie pasowało i układało się na owalu. tym sposobem wymyśliłam nowy sposób oplotu kaboszonu typu owalnego! jestem z siebie dumna, nigdzie tego nie podpatrzyłam, ot po prostu wpadłam, a efekt mi się bardzo spodobał. 
Ciekawa jestem co powiecie drogie czytelniczki...
Czy widziałyście już gdzieś takie rozwiązanie?








5 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że takie rozwiązanie widzę po raz pierwszy.Świetne wykonanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj ja nie widziałam, ale faktycznie efekt jest :) jak to czasami nieświadomie, metoda prób i błędów można samemu na coś wpaść. A jaka satysfakcja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasieńko znów zaszalałaś a przy tym nowatorskie rozwiązanie.Mnie jak zawsze urzekł zestaw kolorów jestem zauroczona jakoś na tym się skupiam bo chyba mam z tym zagwozdkę ale cóż przyjemnie popatrzeć,a i się takimi cudeńkami inspirować. pozdrawiam Bożena n.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj Bożenko już niedługo Cię zaskoczę zestawianiem kolorów;-)

      Usuń