Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

czwartek, 12 listopada 2015

Liściasta bransoletka

Kiedy już prawie wszystkie liście opadły i zrobiło się naprawdę zimno, to mi się marzą wciąż zielone liście...
Wzór i wykonanie moje.
Mężowi podoba się bardzo, dzieci też wyraziły się ciepło, ja nie mogę się oprzeć wrażeniu że wyszło trochę tak...dziecinnie.... napiszcie szczerze...jak jest naprawdę.







7 komentarzy:

  1. Rodzina ma ( w tym przypadku :o) rację, bransoletka wygląda urzekająco i stylowo - wcale nie dziecinnie. Pozdrawiam. Ala

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym powiedziała, że wyszło wiosennie i ślicznie !

    OdpowiedzUsuń
  3. teraz kiedy wszystkie liście spadły, mogła bym wzdychać do tej bransoletki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie wszystkim za miłe słowa;-))

      Usuń
  4. Świetny ten wzór, prezentuje się naprawdę uroczo:)

    OdpowiedzUsuń