Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

czwartek, 23 kwietnia 2015

Rozgwiazdy

Mąż ciągle marudzi, jak widzi nowe bransoletki na warsztacie, że "wciąż szyjesz to samo".... Dlatego, gdy pojechał na delegację, to pomyślałam że Go zaskoczę i uszyję coś innego;-)
Padło na schemat rozgwiazdy;-) (szukajcie w necie starfish tutorial lub patern)
I tak, swoim narzekaniem, mąż przyczynia się do mojego rozwoju;-)
Jedna jest z wykorzystaniem z wykorzystaniem toho 6o, ale wyszła moim zdaniem zbyt duża, natomiast gdy wykorzystałam 8o, 11o i 15o to rozgwiazda wyszła w sam raz;-)
Zrobiłam z nich wisiorki, na nadchodzące lato jak znalazł;-)








 





7 komentarzy:

  1. Urocze rozgwiazdy i pięknie się "wywijają" :)
    Muszę się pochwalić - spróbowałam swoich sił w koralikowaniu :) Na początku te maleństwa nie chciały się mnie słuchać, układały się zbyt luźno lub zbyt ciasno, ale za czwartym razem coś wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne rozgwiazdy:) Mąż zachęcił Cię do próbowania czegoś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :-) chyba sama się skuszę na takie cudeńka :-)

    OdpowiedzUsuń