Drogi Gościu, jest mi bardzo miło, że do mnie zaglądasz, uszczęśliwisz mnie jeszcze bardziej, jeśli pod postacią komentarza wyrazisz swoją opinię o tym, co tu zobaczyłeś:)

Bardzo serdecznie witam nowych Obserwatorów oraz pięknie dziękuję za miłe komentarze;-)

niedziela, 7 września 2014

Zielony komplecik

Wakacje za nami...wiele miłych wspomnień, wiele słońca i dużo, dużo lodów;-)
Szkołę dzieci rozpoczęły, ja znalazłam nową pracę i gdyby nie choróbska, które bardzo chcą nam popsuć humor, to uważałabym się za bardzo szczęśliwą;-)

Ale skoro w mojej szafie pojawiły się nowe bluzki, to i powstała do nich nowa biżuteria;-)

Dziś pokażę komplecik zielony. Do kolczyków, które idealnie wpisują się w moją ulubioną kolorystykę,  zrobiłam skręcony łańcuszek, całość mi się bardzo podoba, a Wam?










Serdecznie witam nowych obserwatorów i bardzo dziękuję za miłe komentarze i za pamięć ;-)

7 komentarzy:

  1. Kasiu, cieszę się, ze mogę znów oglądać Twoje piękności:) Teskniłam już za nimi.
    Kolczyki są sliczne, a łańcuszek bardzo fajnie się prezentuje, jest skromniejszy niż wisiorek w styly kolczyków, wiec pasuje do wiekszej ilości ubrań i okoliczności codziennych. Jesli pozwolisz, to ściągnę z ciebie pomysł zrobienia sobie tego typu łańcuszka, własniesamego, bez zawieszek :)
    Cieszę sie razem z Tobą, ze udało ci się znaleźć nową pracę, mam nadzieje, że lepszą:) Mam nadzieje, ze kłopoty zdrowotne miną nieodwracalnie i będziesz całkowicie szcześliwą kobietą :)
    Pozdrawiam cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana ;) oczywiście, zrób sobie taki łańcuszek, świetnie się nosi ;-)

      Usuń
  2. Świetne kolczyki i naszyjnik.

    Zapraszam:bajecznykoralik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, jak podobają mi się takie połączenia... Ten łańcuszek wyszedł cudownie! Z jakiego wzoru go robiłaś? Piękny komplet, naprawdę jestem nim oczarowana:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to po prostu skręcony herringbone, wypleciony na 8o a te złote to 11o. Pozdrawiam

      Usuń
  4. Zielony komlecik jest the best:)

    OdpowiedzUsuń